poniedziałek, 16 marca 2009

W Salonie Myszki Miki

Nie zaglądałam dotąd do męskiego fryzjera, bo to przecież męska sprawa. Chris z Wojtkiem zawsze chodzą tam razem, więc moja osoba jest tam zbędna. Ale pewnego dnia wybraliśmy się razem na zakupy, tzn. ja robiłam zakupy, a moi panowie poszli do fryzjera. Kiedy skończyłam, chciałam ich odnaleźć i zajrzałam do salonu, koło którego ich zostawiłam. Najpierw zajrzałam przez szybę ... sami mężczyźni, a ich ani widu, ani słychu. Zdobyłam się na odwagę i otworzyłam drzwi ... mężczyźni zmierzyli mnie wzrokiem, jak nieproszonego gościa. Nie pozostało mi nic innego jak grzecznie się wycofać ...

Skorzystałam więc z „telefonu do przyjaciela” i ... odnalazłam ich w Salonie Myszki Miki. Czegoś takiego w życiu nie widziałam ... Myszka Miki królowała wszędzie, a na środku stały jeszcze wysokie fotele – samochody, w których strzyżone są dzieci podczas podróży przez krainę fantazji ...

6 komentarze:

globalistka pisze...

Ścinanie włosów u takiego fryzjera to sama przyjemność :) Dla małych dzieci jak znalazł. A Wojtek jaki zadowolony :D

Agnieszka M pisze...

podaj adres ;)
bo moj syn broni wlosow jak niepodlegosci ;)

Kroniki egipskie pisze...

Polecam: Maadi Grand Mall, schodami ruchomymi na górę, na 1. lub 2. piętrze po prawej stronie zaraz przy ruchomych schodach jest fryzjer męski. Trzeba wówczas skręcić za prawy róg, a tam ... królują fryzjerzy i Myszki Miki :) Naprawdę jest super! Jest chyba z siedem stanowisk, wszystko idzie sprawnie i bezboleśnie :))

joanna pisze...

Fantastyczny pomysł - moje dziecko, podobnie jak syn AgnieszkiM walczył o każdy włos ;) To była męka!

Dlaczego jeszcze u nas nikt na to nie wpadł?

I uwaga do zaległego posta: w Polsce toczy się dyskusja o wcześniejszym rozpoczynaniu przez dzieciaczki nauki w szkole. Mam mieszane uczucia. gdy słucham koronnego argumentu o zabieraniu dzieciom dzieciństwa...
Bo mogę zgodzić się, że szkoły nie są przygotowane do przyjęcia takich maluszków - przecież miano rozdzielić podstawówki od gimnazjów, a nadal są to te same budynki, ale jak pokazują przykłady innych państw - wcześniejszy obowiązek szkolny nie zaszkodził nikomu jeszcze.
Wojtek mi zaimponował :)) Uściskaj go serdecznie!
Pozdrawiam :)

Agnieszka M pisze...

W Maadi grand mall bywam dosc czesto i jeszcze nie zwroilam uwagi na podobne miejscechoc nigdy nie zagladam dalej niz glowna aleja ;)
dziekuje!!

Kroniki egipskie pisze...

Joanno, Wojtek uściskany :)
Dziękuję.
Specjalnie dla Ciebie napisałam dzisiejszego posta.