sobota, 19 września 2009

Pielgrzymkowe pogaduszki

Właśnie kończy się Ramadan więc jeszcze jedna Ramadanowa ciekawostka.

Zdziwiło mnie wykorzystanie zdjęcia Mekki – świętego miejsca islamu w reklamie Vodafone, więc poprosiłam sprzedawcę o przetłumaczenie tekstu reklamy. Oto on: „W okresie Ramadanu każdy klient otrzyma codziennie z każdego numeru 6 darmowych minut przez 10 kolejnych dni jeżeli skorzysta w Arabii Saudyjskiej z usług roamingu przez STC Network”.



W czasie Ramadanu, podobnie jak i w miesiącu Hadż, miliony islamskich wiernych udają się na pielgrzymkę do Mekki. Prowadzące wojnę reklamową sieci komórkowe postanowiły wykorzystać i tę okazję do promocji swoich usług.

Przeczytaj także:
Egypt mobile firms offer discounts during Ramadan
Co najmniej raz w życiu
Świat Ramadanowych reklam

5 komentarze:

Agnieszka M pisze...

co jest raczej normalne,bo bedac tam takze nalezy dzwonic,wiec aby nie kupowali kart sim tam tutaj dostaja specjalne promocje;)
w PL takze na swieta sa jakies rabaciki ;)

Hawwaa pisze...

no to święto dźwignią handlu :)

mnie jako turystkę korzystającą z karty operatora egipskiego zachęcali do wysyłania smsów i dzwonienia do polski z tego też numeru, bo jak wydzwonie "ileśtam" albo napisze x smsów to wezmę udział w losowaniu DIAMEEENTÓW :P ła ła łał już się bałam że wygram ich tyle że mi za nadbagaż policzą w drodze powrotnej, ale na moje szczęście nie wygrałam ani jednego :)

blog niedzielny pisze...

no prosze ;-) jesli chodzi o kase to nie ma "swietosci"

Lynda pisze...

Hi Ania, Can't read a word of your blog..but thanks for stopping by. Seems like you have taken Cairo by the tail and whipped it. Well done. Cheers Lynda

Kroniki egipskie pisze...

Agnieszko, nie pomyślałam o kupowaniu kart SIM na jeden wyjazd, co rzeczywiście jest w krajach Afryki Północnej bardzo popularne. A podzielić się wrażeniami z tak ważnego wydarzenia trzeba oczywiście na żywo ...

Hawwaa, życzę wygranej następnym razem ;) Na wszelki wypadek weź większą walizkę!

Linda, great to hear you again :) You can use Google Translator but it's not the same ...