poniedziałek, 12 września 2011

Małe i duże radości :)

Na blogu zamieszczam różne zdjęcia - czasami lepsze, czasami gorsze, zrobione aparatem lub telefonem, czasami zrobione przez szybę jadącego samochodu. Potrzebuję ich, aby opowiadać Wam historie z jakże odmiennego dla nas kulturowo Egiptu. Egiptu, który codziennie czymś nas zaskakuje.

Te lepsze zdjęcia zbieram jak cenną kolekcję. Jej część możecie zobaczyć w mojej galerii na www.betterphoto.com. Zapraszam!

A dziś chciałam się pochwalić, ponieważ jedno z moich zdjęć (poniżej) zajęło 1.sze miejsce w kategorii Człowiek i Praca na Arab/European Photo Festival w Hamburgu. To strasznie miłe, szczególnie kiedy okazuje się, że na konkurs zostało przesłanych ponad 14 tysięcy zdjęć, 651 fotografów z 43 krajów.
Więcej informacji o konkursie i nagrodzonych pracach możecie znaleźć na Facebooku.


Wyrabianie gliny, stare warsztaty ceramiczne w Fustat w Kairze

Chciałam pogratulować zwycięstwa także moim kolegom i koleżankom z Cairo Camera Club.

Pasjonatów fotografii mieszkających w Kairze chciałam zaprosić na spotkanie Cairo Camera Club, które odbędzie się w najbliższą środę, 14 września o godz. 18.30 w Maadi Public Libary. Szczegóły mogę przesłać mailem.

Życzę wszystkim moim czytelnikom miłego dnia oraz mniejszych i większych sukcesów!

* * *
Zobacz także:
Fotorelacja z warsztatów ceramicznych w Fustat
Pocztówka z Kairu
Pocztówka z Dubaju

6 komentarze:

Sol i Alien czyli Włóczykijów Dwóch pisze...

Dotychczas nie szukałam żadnych blogów podróżniczych, ale autorzy jednego z nich znaleźli mój i zainspirowali mnie do poszukiwania podobnych.

Ten mi się spodobał od pierwszego wejrzenia… :)

Blog dodałam do obserwowanych i dodałam do naszych linków (będę wdzięczna za to samo). Co do Twoich fotek, to ja je uważam za świetne! :)


Pozdrawiam

Sol

http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

Ola pisze...

gratuluję i życzę dalszych sukcesów

La vie est belle i ja tez pisze...

Zagladam w miare jak mam prad a tym samym dostep do internetu. Zdjecia to pasja...przegladam bardzo duzo blogow fotograficznych...ludzie maja pasje
Twoje fotografie takze bardzo ciekawe!
Serdecznosci
Judith

AskaG pisze...

swietne zdjecie. w pelni zasluzona nagroda.
cudowny blog. zaczelam obserwowac go kilka tygodni temu, ale dopiero teraz mam czas, zeby go 'pochlonac'.
gratuluje i czekam na kolejne wpisy

Kroniki egipskie pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzę pięknego weekendu. U nas, jak co dzień, świeci słońce :)

Ania pisze...

Już gratulowałam na FB, ale gratuluję raz jeszcze, tym bardziej, że zdjęcie znakomite.