czwartek, 14 lutego 2013

Marzycielska Poczta z Podróży - wyślij kartkę!


Jako dziecko zbierałam kartki pocztowe. Czasami mama przywoziła mi je z delegacji, np. z Katowic, ale wówczas były czyste, bez żadnej treści. Bardziej wartościowe były te ręcznie wypisane, ze znaczkiem i pieczątką pocztową. Mogłam je wielokrotnie oglądać i czytać. Przenosiłam się w ten sposób do rozmaitych odległych miejsc zarówno w Polsce, jak i za granicą. Marzyłam o podróżach. Teraz to ja wysyłam kartki, nie tylko do najbliższych.
 
Dzisiaj Walentyki – szczególny dzień, kiedy obdarowujemy się serduszkami. Wykorzystajmy ten dzień, aby przesłać symboliczne serce do chorych dzieci. Blogerzy podróżniczy wysłali już kartki z różnych zakątków świata, ale każda kartka jest ważna, bo dodaje otuchy i przynosi nadzieję w walce z chorobą. Gdziekolwiek mieszkasz: w Warszawie, Szczecinie, czy może w Nowym Jorku, dołącz do akcji Marzycielska Poczta z Podróży i wyślij kartkę. Wystarczy kilka ciepłych słów. Zajrzyj na stronę www.marzycielskapoczta.pl, aby wybrać dziecko któremu chcesz przesłać promyk nadziei. To takie proste!
 
* * *
Zobacz także:
Maj - miesiąc zakochanych
Yalla habibi, czyli o muzyce w Egipcie

0 komentarze: